1 till laptop i huset

Nu har mamma o pappa skaffat sig en laptop eftersom den andra datorn fick ett virus som inte gick att ta bort och om man var vid datorn så måsta man betala skit mkt i böter :O
Min dator däremot har bara blivit sämre o trögare sen vi började rensa den :( 
Skulle ha städat idag men har jag gjort det ? NÄ. jag har ingen energi för det , det var ganska länge sen jag städade o det e dammit i mitt rum o smutsigt -_- Känner mig nästan som en dålig person som knappt kan städa.
Jag har värkligen inte någon energi alls! Orkar bara äta ibland o nu just mår jag illa :S Får se hur det är imorgon , jag och ike hade tänkt att vi skulle göra något då men vi får se om min kropp orkar tyvärr :(
Ljudet har iaf börjat funka men resten av min dator skulle ju då också kunna fungera! Ajjaa ni märker ju att jag e trött o missnöjd på mig själv då jag inte har kunnat städa....
 
 
Bara för att det ända det kan göra e att regna -_- JAG VILL HA SNÖÖÖ JU!!!
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0