Nå mig på tfn

Ikväll når du mig på tfn , ifall du vill något :) Min dator e så jobbig så jag orkar inte sitta vid den så mkt som jag brukar + så e jag jävla trött ännu :O Men jag ska iaf tvinga mig att färga åtminstone luggen elr ska man säga tona? xD 
 
 
 
Gamla bilder som jag hittade på min dator. :) Det e så kul att titta på gamla bilder , någon som håller med? ;)
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: ike

hahahah shitt på hande sista bildin, ja trodd seriöst att du hadd färga dig så, så ja tänkt rikti: BAAHH?!!! hahaha xD

Svar: hahahahah XD neee ja vill int ta bort mitt rosa i håre xD
Johanna

2012-11-25 @ 00:52:55
URL: http://justikehere.blogg.se
Postat av: Agnes

Lova att du inte slutar blogga ba <3 detta är min favoritblogg!
p.s : gärna mera bilder på dig,både gamla,nya,pinsamma och snygga :D

Svar: klart jag inte slutar! :D Taack ^^ Joodå de kan jag :)
Johanna

2012-11-25 @ 09:58:49



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0