Pissed off igen -_-

Som sagt!!! Tror jag får min period nu snart får det säkert tills vi ska o simma som vanligt -_-
Måsta åka med Petsmo bussen idag , ike måsta fara med Panike. Jag blev skit suuuur D: 
Måsta åka hem med Petsmo bussen nu o jag hatar det för den far så långt den stannar inte på lågisparkeringen *_*
Det är en gubbe som vi tycker e rolig elr jag tyckte han var rolig nu hatar jag honom!! 
Som ni säkert ser så e jag inte på bästa humöret. Jag e trött , var hungrig , har sjukt öra och finska prov.
Skolhälsovårdaren sa att jag skulle åka in till hälsocentralen om det börjar göra ont igen o det gör det nu men mamma har börjat på med maten o så orkar jag inte lufte på min röv...
 
Tumblr_mbr1uexnlk1ra1szio1_500_large
så lik mig!!
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0