Prao

Hejj kunde inte blogga igår då jag kom hem för min dator fuckade upp sig hela tiden :/ 
Filmen var jätte braa!!!!! :D Så om du inte har sett den så rekommenderar jag att du ser den :D
Jag var ganska braa också i biosalongen , då det var fight o sen blev tyst så nös jag exakt då det blev tyst xD hahaha det var på sekunden t.o.m o nästan alla satt o skrattade xD hahaha.
 
Har varit på prao nu också o jag e på eftis som ligger inte ens 1 km från mig :) Kan bara säga en sak: Gud vad underbara barn det är! :D
Ser frammemot att komma dit imorgon igen ;)
 
 
haha jag bjuder på den för att jag e så dålig på att blogga xD
Btw, så håller jag på att planera en ny bloggdesign ,tror nästan att jag ska börja ikväll har ju ändå inga läxor :)
Jag kan ge en ledtråd : det har med jul att göra :3 
Nu börjar alla längta :D :D :D haha. På tal om jul så ska det komma snö på fredag o inte bara några snöflingor utan massor med snö! Gissa om jag e glad :D
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0