Things left unsaid

Har glömt att skriva lite positiva saker om skolan idag! Så tänkte faktist berätta fast jag egentligen inte ska sitta framför datorn mera xD Duktigbloggare_97
Första timmen var vi på "konsert" i gymppa salen o de var kul , trummisen var skit snygg :P
När skolan började såg jag o ike det mest positiva på hela dagen ... nämligen ALSKAT BUSSEN! vilket betydde att vi samåker igen :D 
Jajjaaa I needed to get out of my chest!
 
suddig bild
 
Vet inte varför jag måste berätta allt men antar att det e därför som jag aldrig har slutat blogga :) 
Älskar att berätta saker , kan t.ex berätta helt non stop om en massa random grejjs xD Så nu vet ni varför jag ska berätta just ALLT :) (ifall någon har undrat)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0