What a day

Vilken dag alltså! Började med att jag vaknade o var så jäkla trött att jag knappt kunde gå. Sen då jag hade kom på cykelvägen började jag fundera om jag hade glömt något o jaa det hade jag - min gympa väska! xD Så då fick jag springa upp för vår långa gårdsväg , in i huset , ut ur huset o tillbaka ner xD
Vi fick se våra engelska prov idag o jag blev jätte nöjd! :D MK testet gick ganska braa spc situpsen :D Jag fick 10 i det o gissa om jag blev nöjd över mig själv! :)
Ikväll ska jag på filmkväll till högis med ike o jossa , det skulle vara johnny depp tema :P
Skolmaten idag var värkligen inte okej! Det var makaroni låda med alldeles för mkt salt!!
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0