I love beeing happy

Jag älskar att vara glad o försöker se positivt på saker o thing fast dom inte e så roliga men de går iaf :) ...nästan alltid xD
Då de e läxor o prov blir jag inte glad inte heller då jag ska städa mitt rum xD 
Jag blir inte heller glad då något bara inte gör som jag vill x) Idag på modersmålstimmen t.ex så skulle vi göra egna korsord på en sida men då jag skulle förhandsgranska det så var de bara något "bolla" xD Det ville värkligen inte sammarbeta med mig :O 
Men nu e jag hemma o glad för jag har fått lite mat o gjort läxorna klara förutom finska läxan för då skulle vi se på något finskt program x)
 
 
Ett av dom bästa förkortningar som finns e nog YOLO!
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0