Första gången sminket inte har smetats ut (Y)

Idag kom dagen då min kajal inte smetats ut :D
 
Såhär såg det ut på morgonen :
 
Och såhär ser det ut nu:
 
Ända jag gjorde var att lägga en ljus ögonskugga på ögonlocket för jag tyckte det behövde hända lite mer då jag sminkar mig ^^ Det här e nog ett sminkningssätt som jag kommer använda mig av nu en stund :)
 
Nu till en tråkig sak! Jag e skit sur :mad: Jag laddade ner freecorder för att få ner musik till datorn men det går ju inte ens att höra på dom , så jävla onödit då dom har att man kan ladda ner nån sån skit för att få det att gå men som ändå inte fungerar :mad: 
surchey_97 elr vad man brukar skriva x3 hehe
Ska försöka lösa dethär problemet nu! Snart skulle jag ju också börja behöva ta i tu med min header för de ser ju inte så snyggt ut nu :/
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Hahah, va roli header xD Hahahah, tå du laga Jimmie ti säg "Tillfällig" xD

2012-09-20 @ 20:06:42
URL: http://hopeindecember.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0