Måndag

Ny vecka , nya tag som man brukar säga :)
Igår var kvällen då jag hann med ovanligt mkt. Jag började på med ikes present tills hon fyller (14.10) lite tidigt men kmr ha en massa annat att göra så bäst att börja i tid :)
Upptäckte en jäkla stor spindel >_< :( Den va så stor o hemsk så jag svettades o höll på att börja gråta ;( Den var hemsk!!!!!!! Var tvungen att döda den själv också , var e alla karar då man behöver dom?! :O :(
Sen bytte jag lakan , hade haft samma sen före sommaren så de var kanske på tiden xD
Jag hann också se på tv där mellan o 8 började jag med allt xD Men ikes present o en grejj som jag gjorde till mig själv tog nästan 2 timmar att göra :O 
Men nu har jag just gett Jimmy en Bamse kram för han åker på lägerskola idag o e borta 4 dagar :)
Ska fara till skolan snart också så jag får nog börja avrunda här xD
 
Ganska oseriös bild duuuuuude xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0