Någon annan än jag som märkt att det har blivit kallare?

Börjar bli dags att klä sig lite varmare nu :)
 
12_large
 
Såååå fin bild från weheartit.com :D
 
Igår var ju min kusin o hennes familj o pojkvän här o de va kul , han värkade så himla braaa för henne :D 
Jag fick lära mig massor om italien o min engelska var inte så dålig som jag trodde :)
Dom e ett jätte braa par för han e mode designer o hon ska utbilda sig till stylist :D
Snart far hon till Italien o vi ser henne inte fören Jul o sånt :) Så det fick bli en kram på de innan dom åkte :D
Jag skakade även hand med hennes pojkvän ni veeeet kroppskontakt ;) HAHA nee xD
Vi såg på Arthur och minimojjerna elr som de igentligen hette Arthur och dom 2 vännerna xD
Sen i slutet freakade jag ut elr något för jag fick jätte roligt då den som hade blivit god sjöng och dansade HAHAHAHAHA xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Jag konstatera just att ja vill sii en hjort nain gang i mitt liv xD
Japp! Ja ha känt å att he blir så sakrans kallt på mornan! Måst stick färdit vantan :P

Svar: hahaha då sko du måst bo här elr iaf förr fö då så vi di ofta men int nu nå mer x/ hahahaha xDJaaaa ^^
Johanna

2012-09-09 @ 17:33:33
URL: http://hopeindecember.blogg.se
Postat av: Jossa :)

Sv: Hahahahah, naaaw xD Hahahha ^^

Svar: hahaha xD
Johanna

2012-09-10 @ 16:47:52
URL: http://hopeindecember.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0