Tisdag .....

Idag e det tisdag o jag har en läkartid som man fick automatiskt med 15 års granskningen :)
Äntligen ska jag få svaaaar på mina frågor :D Jaaa en av dom e om min rygg den andra kanske jag inte ska berätta men det e iaf en tjejgrejj ^^
Igår på kvällen var de värsta stormen :O Jag var tillomed ute o gick o de blåste ju så de va nästan hemskt då man kom till stora träd , t.o.m pappa tyckte det D: Sen lite före 11 for strömmen o jag låg i min säng o ropa/sa för mig själv : Hjälp , hjälp , hjäääälp
O så gick jag ut ur rummet o fick tag i en ficklampa ^_^ sen kom strömmen tillbaka efter typ 1 timme o då somnade jag o sovde gott i allla mina nätter XD hahaha nee
 
 
 
You´re not invisible to me! 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0