Häjjj

Häjj e vid ike nu så ni vet var jag e :)
Vi var just ute o .... gick xD Såg en kompis! x) De va ju kul de o ^^
Snart tror jag att vi ska äta :) O ike sitter o ser på vad jag skriver så jaaaaaaaaaa x)
Ska passa på att rekommendera ett program o de e Face off dom gör masker o sånt t.ex till skräckfilmer o de e intressant att se på :D T.o.m mamma tyckte det xD men hejdåå allt för detta inlägg kommer med mer sen då jag e hemma tror jag :)
Där ser ni resultatet av håret de ser ganska snyggt ut med en ljus slinga faktist xD Gjorde en coontail i en slinga också men den syns inte för jag gjorde den på "gammal rosa" xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Sara

Åker ni aldrig på ungdomsdanser? :) skitkul där ju!

2012-09-30 @ 15:29:55



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0