2 - En person som betyder mycket för mig.

Fakk!!! Vet inte alls vem jag ska välja :( Känner alldeles för bra personer! 
jag tar 2 personer hihihi :P
jag tar Ike & Jossa :DD
 
Ike betyder mkt för mig för att jag kan berätta vad som hells för henne o i sommar har vi varit bästisar i hela 12 år ^^
Då jag har problem så hjälper hon mig genom att finnas där med bara sitt öra xD
Vi har jätte kul tillsammans o längre vänskap än såhär kmr de att bli :D
 
 
Jossa betyder mkt för mig för att hon finns där för mig :) Vi har varit bästisar sen 7an o längre vänskap ska de bli :D Hon är awesome o bra på att lösa problem! Har alltid kul med henne ^^
 
 
Mina gullungar som betyder mkt för mig, vet inte ens var jag skulle vara utan er <33 skulle säkert vara den mest olyckliga människan i hela världen men tack vare er kan jag faktist vara lycklig!
 
 
jee dubbelhaka xO
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0