6 - En blogg jag läser varje dag.

Epicfaiil.se
 
 

Gammal header! Har följt bloggen i över 1 år :) Jag gillar den för att hon uppmuntrar andra att va sig själv o hur knasig som hellst ^^ 
Länk till hennes blogg finns i bilden ^^ 
Btw. Google bild, har ju inget gimp nu just :(
 
 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Btw2. Någon som kan gissa vad jag har gjort? :D
Jag har blivit medlem på tumblr.com xD Fattar ingenting så min sida ser tråååkig ut haha xD
Egentligen fattar jag inte varför jag gjorde mig medlem där men kunde väl vara kul :)
Heter: Happikid
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0