Gomorgon

Hejj de var inte alls jobbigt att stiga upp .... inte aallllssss ..... *biggestlie* 
Blev lite stressigt med hårplattningen också hahah xD Drömde inatt att jag fick ett sms men näää alarmet for på innan jag fick veta vem som hade skickat det o vad som stod där ååååh vad frustrerande xS 
Idag kaaaanske vi får veta hur det gick på rella förhöret o kaaaanske på finska men det tvivlar jag på , iaf så tror jag att vi skulle se på någon film ^^
Idag är det fint väder också o det gillas stooooort :DD
idag då jag såg mig i en spegel var min reaktion : what the fuck is that?! *fniss* *fniss* *fniss*
Min lugg var så fluffig o konstig hahahaha xD Så det förklarar min lite bångstyriga men ganska fluffiga lugg idag :3
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0