Jag är en duktigt liten tjej jag

Hejj! Sitter o är duktigt/flitig o skriver på ett finska projekt ^^ Skriver ju om Children Of Bodom så de e lite intressantare då + så fick vi skriva om nästan vad vi ville bara de hade någon koppling till ungdomar + så fick man jobba själv så de e braa för mig för jag e ända i min finska grupp som vill skriva om band/musik m.m för annars skulle de bara bli 1D elr något liknande o så skulle de bli dom andras förslag, så jag e ganska glad över att man faktist ska göra det själv ^^ 
Skoldagen har nog varit braa, mk-testet gick bättre än förväntat men bättre kan jag DE VET JAG! Är så suuur för att tiden går alldeles för fort nu för tiden -_- Om den skulle ha gått långsammare skulle jag ha hunnit få ännu mer situps gjorda, jag var inte ens trött då tiden var slut :( Jag ville slå mitt rekord buuuuhuuuu :(

Men nåjaaaa jag ska va stolt över mig själv, har inte samlat riktit alla krafter ännu ^^ 
Jimmy har åkt på fotisläger nu o mamma e ännu borta o pappa åker väl snart till jobbet igen :)
Jag ska väl fortsätta med mitt finska projekt, vet inte varför de e kul att göra såna men man sitter ju iaf inte o skriver en massa grammatik o läser i böcker :3
 
Helt random bild på mig o ike för nog nåååågra veckor sen xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0