no way to escape

Halojj ^^ Klockan e typ redna halv 5 :O 
Nån som vill veta en kul saaak? Joo. Igår elr inatt just då jag hade släckt datorn så spydde tobbe O___O Mamma har blivit frisk från sitt spyande o jag vill inte börja :( För jag kan inte direkt bli sjuk nu då de e prov veckor o på måndag har vi engelska provet så jag får INTE bli sjuk :(( Btw. Min flunsa som var på G har gett sig igen :D Men ska ändå ta det lugnt i helgen för det kan komma tillbaka :O
Hittade just en jätte braaa låt men det står typ att det e black veil bride's låt o att den ska komma ut 2013 o att det inte e fake men då va de bara de att det inte låt som då  Andy sixx sjunger elr growlar :O Men låten var braa iaf ^^ synd bara att den tar slut mitt i xD
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0