"smajl" dag

Denhär dagen har varit bästa på hela veckan än så länge förutom att ike e sjuk.
Guess whaaaaaat!!!!? På  första matte timmen fick vi godis o eftersom de va så många borta o godisstrejkade så blev de ganska mkt till oss andra ^^ Dat feel då fårt skolgångsbiträde häller en massa godis framför ögonen åt en :D xD
Vi slutade 51 min före ist för 55 min före 3 för de fanns inget att göra o alla var så upp i varv efter allt godis elr tyyyp dom som inte godisstrejkade då förståss xD Åt normalt mkt idag o de e sköööööööönt :D
Snart måste jag börja på med en pizzabotten heeeeeeheeeeeee :P
 
 
Har lite att pyssla med ikväll (i gimp) o så ska jag se det sista avsnittet av The Walking dead , synd att det inte finns mer att kolla på :((((
Imr borde det vara MK-Test men kmr förvarna gymppa läraren om att det kmr komma lite skit resultat för jag har inte samlat alla krafterna ännu :O
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0