The walking dead fan här hej!

Jag tycker så mkt om the walking dead så jag funderar på att se om alltihopa xD 
Men något måste man ju ha att göra sååå :)
 
tumblr bild!
 
Hittade en jätte kul grej också nu då jag e så TWD fangirl, en 30 dagars lista som handlar om the walking dead. Tror jag ska hålla på med den också ^^
 
Dag1. Favorit manlig karaktär
Dag2. Favorit kvinlig karaktär
Dag3. Andra favorit manliga karaktär
Dag4. Andra favorit kvinliga karaktär
Dag5. Mest pinsamma karaktär
Dag6. Ett par du älskar
Dag7. Favorit avsnitt
Dag8. Favorit scen
Dag9. En scen som fick dig att skratta
Dag10. En scen som fick dig att gråta
Dag11. En scen som gjorde dig mållös
Dag12. Läskigaste scenen
Dag13. Obehagligaste vandraren
Dag14. Bästa scenen en vandrare blir dödad i
Dag15. Sorgligaste död
Dag.16 en karaktär som ändrats till det bättre
Dag17. En karaktär som ändrats till det sämre
Dag18. Tuffaste karaktären
Dag19. Snyggaste karaktären
Dag20. Mest godtrogna  karaktären
Dag21. Vapen val
Dag22. Skulle du vara en ledare eller en efterföljare
Dag23. vad skulle du göra om du blev biten?
Dag24. Scenen som överraskade dig
Dag25. Samartbetspartnern
Dag.26. En karaktär du mest liknar
Dag27. Sämsta misstaget en karaktär gjorde
Dag28. Din zombie apocalyps plan
Dag29. Skala 1-10 hur skrämmande är serien?
Dag30. Orsaker till varför du gillar serien
 
 
Fyy vad jobbigt att skriva av allt xD hahah
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0