Ungefär samma tid på året för 2 år sen

Jag tkr om att kolla på gamla bilder , dock så skäms jag lite då jag ser vissa HAHA xD
På denhär bilden för 2 år sedan hade jag världens fulaste utväxt , att jag en lät det gå sådär långt innan jag färgade utväxten XD Men nåjaaa man vill ju inte slita på håret i onödan ^^
En sak som också har ändrats e att jag inte har på något sånt "mode" på cammen så jag e vit som ett spöke i ansiktet xD
 
 
 
 
Tog ingen bild 3 april , inte heller 4, 5 eller 6 april elr nåjaa jag hade det men såg ut som stryk på dom xD HAHAHAH
 

Men jag kan iaf säga elr näjj vänt jag mena skriva , för exakt 2 år sen satt jag o övade på modersmålsprov xD
............................................. Någon minut senare 
 
Okej nu kom det fram att jag skulle färga håret några dagar efter den bilden togs , braa braa nanna!
 
HAHAHAHAH neeeejguuuud vilka minnen xD 
Minne 1. Var till stan med ike o vi gick omkring i THE BEAUTIFUL TOWN VAASA då plötsligt några pojkar kmr cyklande o den första cyklar nästan på mig bakifrån o bromsar o jag blir jätte skrämd o ropade : OJJ SAAATAN
Jaaa kan säga att den killen höll sig för skratt , såg honom flera ggr efter det o han bara flinade -wonder whyy? ;)
 
Minne 2. En vacker dag som denna (fast ingen snö) hade vi teckning o jag satt bredvid ike o vi målade med akryl färg o så skulle ike måla med brunt HAHAH så då hon "tryckte" ut färg på nån grejj såg det ut som diarré HAHA o sen resten av den dagen höll vi på med : Ska du ha lite diarré????? 
HAHAHAHAHA alltså skitt va jag saknar teckne timmarna :(
 
HAHAHAH här hittade jag en fiiiin bild
 
Okej rubriken skulle igentligen ha varit : VARNING! knäppo inlägg p.g.a en liten fjant har tråkit xS
 
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: ike

HAHHHAAH oj näää shitt vilka minnen! ska du ha lite diarré? XD XD

Svar: HAHAHAHAHAH jaaaaa xD
Johanna

2013-04-03 @ 18:50:15
URL: http://justikehere.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0