Vid pappas dator

Halojj! Min dator överlevde men tangenterna är ännu lite fucked så måste vänta ännu lite. Bättre har den blivit kan jag iaf säga för imorse kunde man inte göra något alls med tangenterna men det kan man nu de e iaf "enter" knappen som e väääääääldigt trög :)
Skoldagen har nog varit okej, fick en komplimang imorse påvägen till bussen av en kvinna som tyckte att jag hade fint hår så då blev jag glaaaaaad :D
Ikväll ska jag se på titanic hahaha har faktist aldrig sett hela, bara lite där skeppet har krashat med isberget för det e ju där som det blir som mest spännande ^^
Men hoppas min dator blir normal igen snabbt för jag hatar domhär klumpiga tangenterna xD
 
Tumblr_m7bd9xf4al1r4a6aoo1_400_large
weheartit.com
 

Hörde också av ike idag att YOHIO bandet ska splittras, är inget fan men ändå.
Alla band splittras/byter medlemmar i år känns de ju som o alla andra musiker som 1D, Justin bieber, Pitbull, Nicki Minaj bara blir större :O 
byeee ^^
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0