Curly hair

Hejjhej! Första timmen idag e det skolfotografering så har gjort mig klar för att fotograferas nu! ^^
Inatt har jag tydigen ockå hunnit gråta i sömnen igen o_O 
Snart ska jag fara till bussen, hoppas håret håller haha xD Min klass e först i tur på att fotograferas :)
Idag känns min hals också jätte konstig, det kliar o man vill inte direkt svälja o så e jag lite hes :O
Min mage känns också sådär konstigt som då man snart håller på att få feber elr något :OOO
 
 
Ni ser ju vad jag har lyckats få för skavanker perfekt till skolfoto -_- xDD
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Natalie Salazar

fint med lockar men mina håller inte i sig sålänge eftersom jag har så långt hår.. :(

2013-08-22 @ 13:41:24
URL: http://natalies.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0