Insecurity

  • 7: Talk about your biggest insecurity.
Då jag var liten var min största osäkerhet att säga fel då läraren frågade något, men nu har jag svarat fel ett x antal gånger så det e borta nu :) Däremot blir jag väldigt osäker på mig själv då jag ska göra något o en vuxen står o ser på! Jag gör saker ibland på ett annat sätt som blir braa i slutändan men om en vuxen ser på så säger dom bara att jag gör fel. Så jag känner mig ganska osäker med vuxna människor runt mig då jag ska göra något xD
Men ibland så blir jag så osäker på mig själv så jag vill ha en vuxen med mig som kan säga hur jag ska göra, alltså jag blir osäker då vuxna e med mig men ändå inte xDD
 
Kan ju passa på att ta en till .... vi som har tråkigt o älskar att berätta saaaaker ;))
 
 
(Blogg.se har ett jävla problem elr något o tog bort den långa fina texten jag hade skrivit o hela bloggen ser knas ut :( )
 
  •  8: Talk about the thing you are most proud of.
En av sakerna som jag e stolt över ids jag inte nämna personen kanske läser xD
Men jag e stolt över att jag vågade simma ut till flytbryggan vid toby gropen o även hoppa från den, åka motorbåt, va ute i roddbåt o  ute i en flotte ^^ Jag har fobi för djupt vatten spc om jag inte ser bottnen :O
Jag kan inte ens gå ut till räcket då jag e ute på soldäck på ett fartyg som jag faktist klarade av förr så vet inte riktit vad som har gjort att jag har blivit rädd för det :O
Sen så e jag också stolt över att jag har accepterat mina framtänder, då jag var yngre hatade jag dom o hatade att visa dom. Men nu har jag märkt att jag ser gladare ut då jag ler så tänderna syns + så känner man igen o mig o de e säkert de som folk lägger märke till o minns mig för xDD
 
 
 
 
 
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0