Jag lever ;)

Som ni säkert ser så överlevde jag båtresan o jag kan säga att tack vare den så e jag inte lika rädd för att åka båt nu men jag e fortfarande rädd för djupt vatten spc om jag inte ser bottnen xD
Vi har haft jätte kul o de har varit jätte roligt att va alla 3 :D
Jag har några bilder att visa er också ;) Vi har pratat om typ allt nästan o jag tror inte ni vill veta vad vi har haft för samtalsämnen hahaha x'D
Vi har sovit i tältet varje natt o även haft fästingar på oss, hade en på mitt ben en morgon då jag vaknade o fick dra bort den :O
Vi har simmat också o de var skönt ^^ Igår kväll/natt då vi var ute med roddbåten så hade vi en liten tävling med en karl vid en ville om vilka som kunde ropa JAAAAAAA högst HAHA xD
 
från arkivet tror jag :)
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Phashions

Superfin blogg du har!

Allt bra med dig? :)

2013-08-04 @ 18:13:19
URL: http://phashions.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0