L I F E

  • 15: Talk about the time you were most content in life.

öööh .... dedär fattar jag inte rikigt men jag tror att de har att göra med när jag var som mest pepp på livet elr något så vi tar det xD
 
Men jag var som mest peppad på livet då jag var glad varje dag o typ aldrig deprimerad (jag vet de var underbart), allt flöt bara på! Det var mellan augusti,september - slutet av februari men nog kunde de vara ibland elr som den gången då jag "gick in i väggen" typ o hade ingen aning om vad som hände men jag var ju inte direkt deppad då :O
 
Gammal bild på mig från oktober tror jag :)
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Vad skönt att kunna minnas tillbaka till glada tider. De kommer och går, minnen består :)

2013-08-28 @ 20:09:26
URL: http://lorissalovebomb.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0