Så jävla trött!

Hejjsan! Jag sov sämst inatt, först höll jag nästan på att pissa på mig o fick springa upp wc (vi renoverar den andra som e på nedrevåningen), sen kom det något högt ljud från Jimmys rum som lät som åska o som att åskan var ovanför oss men de var något annat, sen lät de som att en konservburk föll? O jag hade så mkt tankar så de e helt sjukt :O Sen vaknade jag klockan 8 av att mamma o pappa pratade xD
Men jag antar att det här blir/är en slapp dag ^^
 
Jag har också hunnit ordna med busskortet så jag slipper betala kontant varje gång ^^
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Tack så mycket fina du ^^ Kramisar Carro

2013-08-09 @ 17:11:54
URL: http://quiethell.blogg.se/
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Tack så jättemycket för att du nominerade mig, värmer mitt lilla skånska hjärta en massa ^^ Kramisar Carro

2013-08-09 @ 20:07:37
URL: http://quiethell.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0