Something is wrong

Något e fel med mitt humör. Jag e glad men ändå känner jag för att gråta?
Säkert ätandet elr något som e boven i dramat men jag kan inte börja äta mera, har redan försökt men jag börjar bara må illa! Kanske man skulle ta sig till hälsovårdaren igen elr i värsta fall kuratorn, men problemet e att jag inte vill prata med någon, inte ens mamma elr jimmy eller .... mig själv This is not me!
Orkar inte ens göra smileys för de finns ingen smiley som kan beskriva domhär skänslorna eller joo denhär
 
Denhär bilden får mig att skratta iaf ! xDDDDD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: ikeeee xD

u know dat u always can talk to me sis cuz i'm always there for u, no matter what! :3

Svar: thaaaanks ^^
Johanna

2013-08-19 @ 18:20:20
URL: http://justikehere.blogg.se
Postat av: Jossa :)

Ja ji å jeer födde ^^

Svar: Taaack ^^
Johanna

2013-08-20 @ 19:35:47
URL: http://hopeindecember.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0