Talk about....

Hittade en ganska kul grejj till bloggen just o det går ut på att man för var dag ska prata om en viss sak :)
Det står ju förståss på engelska men jag skriver på svenska ^^
Här e första dagen ^^
 
  • 1: Talk about the first time you watched your favorite movie.

Hjälp. Jag har många favoritfilmer men jag kan ju nämna twilight breaking down part 1 :)
Det var i oktober tror jag då jag gick i 8an, jag, ike o jossa firade min o ikes födelsedag o bestämde oss för att se filmen ^^ Eller vänta var de i november? o_O
Ajjaaa. Men iaf så var det en film som jag kan rekommendera! :D Där vid slutet då bella föder barnet rann tårarna som vattenfall xD Jag var så jäkla svart runt ögonen o hade svarta tårstreck på kinderna o allt folk bara glodde på en haha xD
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0