Varför våld?

Idag började jag fundera varför Deuce egentligen blev kickad från Hollywood Undead o fick också läsa om hur han hade blivit misshandlad av 2 av HU's medlemmar Fanny Man & J-dog.
Såhär står det iaf (jag tycker att det e hemskt!)
 
"On May 25, Deuce performed at Angels & Kings - a Hollywood hotspot. After his gig, Deuce left the club and claims his former bandmates were "lying in wait". Singer claims when they spotted him, they jumped him and went to town - punching, kicking and stomping on him. Deuce says a friend of his was injured as well while trying to defend him.

Deuce says he was badly hurt and went to cops, alleging former bandmates Dylan 
"Funnyman" Alvarez
 and Jorel "J-Dog" Decker were the primary culprits. Deuce also told cops the two dudes had someone videotape the attack - which he believes means the attack was premeditated."

Jag tycker inte alls att det var braa av dom att misshandla Deuce sådär! Men ändå kommer jag att fortsätta lyssna på HU för deras låter e braa o de var ju inte alla som vad med vad jag förstår. 

Deuce tillsammans med HU innan han blev ut kickad från bandet o misshandlad av 2 av medlemmarna

©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Usch, fy fan vad dålig stil av killarna, hur fan kan man göra något sånt?! :O
Sv; Haha hade jag fått finska som andraspråk så svär jag på att jag hade varit sämst i klassen haha xD

Roligt att du gillade dom, håller med, roligare att läsa en blogg man kan relatera till och inte behöver vänta 567,8 år för att läsa ett nytt inlägg :P Kramisar Carro

2013-08-09 @ 21:54:07
URL: http://quiethell.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0