30 dagars lista

Halojj börjar med en 30 dagars lista som tidsinställt inlägg så jag börjar med Dag 1. 10 fakta punkter + en bild på mig själv ( basic början) xD
 
  • Heter Johanna o kallas för Nanna
  • Min naturliga hårfärg e blond , kanske mörkblond
  • Älskar att färga hår men har inte gjort det på någon annan än mig själv ännu ^^
  • Har ofta sjuk rygg o sjuka höfter p.g.a en muskel elr en nerv som har gått i arv 
  • Har många rädslor b.la Mörkret (kan inte ens sova i ett mörkt rum , det går om någon e med mig ) , Spindlar , Ormar , Djupt vatten , sprutor att ens sticka en nål i kroppen eller att ta blodprov , tandläkare m.m.
  • Är 15 år
  • Är allmänt fjantig , weird , ibland  e jag  som ett litet barn tror jag iaf om man tänker på humorn xD
  • Har konstiga skratt ibland (elr kanske för det mesta) xD
  • Kan inte bli deppig mera , har inte varit det på hela åk.9 ^^
  • tycker om nääästan alla färger men favoriterna e nog svart , rosa , lila o ljusblå :3
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0