Dag 3- Min bästa vän.

Tidsinställt inlägg!
 
Dag 3 - Min bästa vän  Mina bästa vänner
Har inte bara 1 bästa vän utan 2 bästa vänner :D
 
Ike
 
Vi har varit kompisar i snart 12 hela ååår :D Vi möttes första gången vid min fammo då ike flyttade upp på min fammos vind (ja man kan bo där) ^^ Det är först i högstadiet som vi kom på samma klass :3
 
 
Jossa
Vi träffades i 7an för första gången o jag , ike o jossa började hålla ihop väldigt mkt o blev bästa vänner ^^
Så dethär är 3:e året jag känner den bruden :D 
 
 
 
haha jag e manlig o jossa e pissnödig xD HAHAH
 
 
 
 
 
Kompis foto i 9an ^^
 
De va mina 2 bästa vänner de ♥
 
Har några vänner också som jag inte klarar mig utan; Anne , Nicole , Jennifer ,Emma ,  Alexander 
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0