Like a monster

Hej! hähäh random rubrik xP Drömde inatt att jag fick ordentligt med skäll av ett skolbiträde som brukar va i min klass o det lite awkwarda var att jag började gråta hahaha xD Men hon e nog riktigt snäll igentligen ^^
Testade dricka lite limsa idag direkt på morgonen o de var inte lika gott som på dagen men nu e det bara att se hur det blir så fort jag träffar nå folk :3 xD
Idag ska jag igentligen på säljmässa men måste vara med på timmarna som jag missar + så vill jag få skrivet mitt huslig ekonomi förhör så de inte blir tills då proven har börjat :O
 
 
Idag e det exakt 1 vecka sen jag skar mig i tummen o det tar fortfarande sjukt :( Puss puss älskar dig min tumme ♥ (men den skulle nu iaf ha kunnat hålla sig ur vägen från kniven som var en aning vass -__-)

Hejdå!
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0