Plastikoperationer

Häjj! Sitter o är duktigt o skriver på en etik uppsats om plastikoperationer nu ^^ 
Har också skrivit lite på min huslig ekonomi uppsats :) Det ska ju börjas i god tid för efter sportlovet börjar värkligen proven kan jag säga :O
Dagen har varit kul som alltid men trött har jag varit som jag vet inte vaaaa xD Talangjakten var helt okej förutom att det var som Idol men alla uppträdanden var nog braa :) Det lite dåliga var att jag hade så jävla sjukt i ryggen o ena höftet under hela talangjakten så det var riktigt pain in the asshole :( 
Imorgon kmr ike o sover över så de ska bli kul , det var skit länge sen sist hahaa ;)
 
Hoppsan vad suddig bild dedär vaaaaar men ääää bättre än inget :P
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0