Sista timmen!

Hejj sitter i datorsalen på studiehandledning nu , vi skulle följa i vad vi ville ha för kurser i gymnsaiet men minns inte vilka jag hade valt så ska göra det hemma :) Man fick göra vad man ville nu också dessutom ;)
Skoldagen har nog varit braa o rolig , har fjantat mig en hel del o sett något "rosk" till en spindel men de var ju bara de att den var utan ben XD haha
Idag fyller fammo år , hon är typ äldst i hela karperö som bor för sig själv o tar hand om en frass ^^
Menäää ska väl åka in på någon annan sida nu tror jag , vilken vet jag inte xD
 
Dat face
E ju grön dag för mig idag sååååå bildbevis om ni inte trodde jag var singel ;)
Hejdaaaa :3
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0