Testa göra oboy själv , check

Igår på kvällen innan jag for o sov skulle jag testa göra mitt alldeles egna oboy...
Okeeeej såhär gör man :
1. Blanda så mkt kakaopulver o socker du vill ha
2. Häll i mjölken , såå mkt du vill ha att dricka
3. Krossa domdär "klöntarna" som flyter upp
4. Det kommer en yta som består av pulver som är svår att få bort
5. Rör om så att skeden far upp&ner (misstolk) det tar bort pulvret
6. Då kommer det en massa små "klöntar"
 
Bara att smaka på domdär "klöntarna" så märker du att det inte smakar så gott , elr vad vet jag jag kanske inte lade i tillräckligt med socker xD
Men iaf jag testar det ALDRIG igen! Kan dröjja en stund innan jag dricker oboy igen elr något liknande xP
 
De e inte min bild heller xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0