Ändringar igen

Nu har det blivit ändringar igen på vart jag ska söka :O Först bara skulle jag till övis på medialinjen men nu e det ända jag vill att söka till korsholms gymnasie istället för det är mycket lättare att ta sig fram dit :) Det finns ju datateknik o bildkonst där så liiiite media blir de ju ;) Mässan i gymnastik salen idag var liten , man gick i en cirkel 3 varv o såg på allt man redan hade sett på o vi var där hela timmen o de tog typ 5 min att gå runt allt xD
Men iaf så vet jag vart jag ska söka :) Ska försöka att inte ändra mig nu igen för snart e det faktist dags att söka :O
 
 
Idag på den andra matte timmen räknade vi en massa elr en massa blev de ju inte XD Vi sitter som i en hästsko o så fick vi välja platser :D
Imr far jag till ike direkt efter skolan så det blir kul :) Vi ska skrinna på gympan också o så måste jag gå till tandläkaren igen XD
 
 
Jag innan vi åkte hem från Teneriffa till Finland :)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0