Borta bra men hemma bäst

Halojj kom hem 4 inatt o tänkte först att jag inte skulle gå o sova men jag somnade o sov till typ 1 xD 
Resan har varit braaa , domhär senaste dagarna har det varit varmt spc sista dagen :D 
Men domhär sista dagarna fick jag en massa små problem o hann ta 4 olika värktabletter :O 
Jag fick min tjejvecka (det underlättade med att ha ull på magen , berättar mer om det sen) , Jag fick sjuk hals och har ätit halstabletter nu i några dagar , jag blev förkyld och blev dålig i magen , vi har ingen aning varför men det kan ha varit kranvattnet då jag borstade tänderna i det så dom 2 sista kvällarna har jag borstat tänderna med flaskvatten o inte tagit någon is i colan o magen mår braa :) 
Kommer berätta mera i ett annat inlägg o då kommer det bilder o säkert videor , ska göra en film enbart för familjen men kmr ju göra videor där inte någon familjemedlem e med elr det syns ansiktet på ;)
Shopping kmr det också att komma :P
Heheh jag nujust xD
 
skit fin såklart xD
 
Skar mig i fingret i planet också :( Heheh vet inte hur man kan va sådär skillad som jag var men jag skulle skära mitt bröd med en plastkniv men skar mig hahaha :( Nu blir de att kolla efter creepers för jag SKA ha dom o jag köper dom för egna pengar elr jag köper sånt jag vill ha nu med egna pengar o sen börjar jag stor spara :)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0