Funderar om mamma e sjuk

Funderar på om mamma har blivit sjuk eller inte , fick godis idag igen , fick godis i torsdags också :O
Aldrig att vi brukar få 2 gånger i veckan o.O
Hhahaa nåjaaa jag ska va glad så länge jag får godis :P
Alltså jag har seriöst inget att skriva det händer inget jag e bara sjuk .....
jag återkommer då jag har något bra att komma med ...
 
Älskar min profil bild fb , håret e så fiiint o ser så mjukt ut :D 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Krya pådde igen, hoppas du komber på Månda ^^ Åså håxa ja, om du vill ha nait liknand sims, så finns e ein app elo va man ska kall e som heiter The Sims Freeplay, å ja ha kålla å granska skitläng å he ji gratis! (He stoo Iphone bara, men ja antar he ska ga ti andra telefoner å :P) Ända negativa sko va isåfall att batterie far om man spelar läng :/ Men he va eitt litet tips, Simsnörd som ja ji x3

2013-01-19 @ 17:44:09
URL: http://hopeindecember.blogg.se
Postat av: Jossa :)

Sv: Japp, he borde va fö android :D

2013-01-19 @ 19:23:43
URL: http://hopeindecember.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0