Gissa vad!

Ni funderar säkert om jag glömt att blogga på morgonen men jag e sjuk IGEN!! -_- fattar inte vad fan de e frågan om jag e sjuk hela tiden ju :( Jag åt fullt med frukter hela helgen o gjorde t.o.m fruktsallad åt mig men min kropp gillar mig tydligen inte.... Skänns ju ännu bättre då de e just dagen som jag skulle till frissan 
-_-
Jag vaknade upp med nästan 39 graders feber :O Igår om man inte räknar med att jag var förkyld så mådde jag braaa ju! Funderar på om jag ska ta o ta blodprov då jag e frisk för att se vad det är frågan om , seriöst jag brukar inte bli sjuk lätt men nu i 9an e det det ända jag gör - är sjuk -_- Jaajaaa febern har sjunkit lite nu men de e inte mkt!
 
bild på mitt öga , den har inget med inlägget att göra men men xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0