Imr börjar skolan

Imr börjar min första skoldag efter jullovet o för iår , vet inte om jag ska skratta elr gråta! MEN det händer en massa grejjer så terminen kmr nog gå fort :) B.l.a så e det en massa säljmässor , studiebesök (elr hur man säger) m.m 
Och vet ni vaaaad? Dom som vill får åka en dag i slutet av januari till vasa övningsskolas gymnasie på MEDIELINJEN o kolla omkring där o va med på timmarna :D :D FATTA VAD KUUUUUL!!! :D Tänkte ju att jag skulle söka dit efter högis och ike kmr med då vi får hälsa på så jag e inte ensam :D Det kmr bli så jävla kul :D
Sen så ska jag o mamma beställa creepersarna som jag berättade om imr :D kul , kul , kul ;)
Nu just försöker jag ladda ner grundspelet i the sims 3 men det gick ju inte så braa :/ Men har hittat en sida med en beskrivning på hur man gör men det gör jag imr ist :) Jimmy har ju The sims 3 drömjobb o idag då jag var vid ike så spelade vi the sims 3 årstider o sims e ett kul spel :) 
Shoppingen från teneriffa har jag inte ännu hunnit (och orkat) fotografera men det e messt kläder som jag kmr använda i veckan + så får jag min klasströjja imr :D Ska visa den också då !
 
Måste väl snart gå o sova så hejdåå :)
 
jaaa det är sådär som min lugg ser ut nu efter resan xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

SKA DU LADD NER SIMS3?!!! JEEE :DD

Svar: ja bestämd mig fö ti int gör e fö he fonkar int o ja vill int ladd ner nån jätte stor fil :/
Johanna

2013-01-14 @ 15:34:19
URL: http://hopeindecember.blogg.se
Postat av: Jossa :)

Sv: Ahaa, okej :/ Nå, he finns ju allti i stan ti köp iaf :3

Svar: jåå men e kan no dröj ti he x/
Johanna

2013-01-14 @ 18:35:43
URL: http://hopeindecember.blogg.se
Postat av: Jossa :)

Okej x/

2013-01-14 @ 20:50:58
URL: http://hopeindecember.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0