My new hair

This is my new hair!
 
Inte så stor ändring men kortare blev de xS Det tog exakt 1 timme att klippa bort allt slitet , klippa lite uppklippt o klippa luggen lite xD
Idag e det torsdag o de betyder matte bige matte dag o 2 ek&fö timmar som man inte gör typ något på (satt o läste vasabladet i nästan 2 timmar en gång) Ikväll är det föräldramöte o då skulle vi i ek&fö sälja våra grejer där men jag kan faktist inte åka på det för jag måste börja göra läxorna mer ordentligt o skriva av en massa + så ska jag va där kl.17.00 o då slutar mamma o pappa arbetet så jag skulle ändå inte kunna ta mig dit o så ska jag ju ha "riktig" mat i magen , så jag åker inte på det :) Sista timmen är det en utbildningsmässa i gymnastik salen som vi ska kolla på :P Hejdååå ^^
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0