Ser tillbaka på gamla tider

Jag värkligen älskar att kolla tillbaka i tiden spc högstadietiden för den har varit den bästa skoltiden med många moln o solar :) 
Har 2 olika bloggar att kolla på från 7an och 8an :) Nu ska jag bjuda er på lite bilder från då jag skulle börja 8an och då jag gick i 8an :)
 
 
 
 
hahaha tkr jag ser ganska rolig ut på dendär bilden xD
 
 
 
 
 
 
animator gif
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA BÄST! xD
 
 
 
 
ska väl snart gå o sova de blir skola imr :D
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: ike

hahahah va ja satt å skratta åt vissa bilder xD spec hande svartvita fjärde bildin xD alltså vilken min du har XD

Svar: hahahahaha men ande gifin e no bara fö bäst xD HAHAHAH
Johanna

2013-01-20 @ 21:08:39
URL: http://justikehere.blogg.se
Postat av: ike

HAHAHAHAHHAHAHAH jaanå xD

Svar: HAHAHAHHAHAHAHA xD
Johanna

2013-01-21 @ 21:38:51
URL: http://justikehere.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0