TROLOLOLOLOLOLOLOLO

har just gjort klart mina läxor o kollat på "Scener ur ett tonårsliv" xD 
Detdär vid YA idag var kul , jag hamnade på frisör o de var precis som om man skulle ha varit på prao igen ^^
Vi gjorde lite lockar o sånt , var med en annan tjej o så gjorde vi halva huvudet var på en provdocka :D 
Sen ville hon att jag skulle locka hennes hår o då gjorde jag de o det blev såå fiiiiiiiiiint!!!!!!!!!!!!!!!! :P
Lockade med plattången , det e nästan lättast så ;)
Sen var de bara vanliga timmar då vi kom tillbaka till skolan o mitt engelska förhör gick ju bäst (läs sämst) xD
 
Bilden e från då jag var på prao på frisör linjen o gjorde dendär frisyren som kallas "kupa" :)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: ike

var int förvåna om du har lite extra sidovisningar, du vejt, ja har e tråkot ikäll xD

Svar: Hahahaa okejj men he e bara braaa fortsätt på samma sätt ;) xD
Johanna

2013-01-28 @ 22:29:09
URL: http://justikehere.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0