trött och sliten efter en dag

Iaf skänns de som det -_-  Jag o mamma gjorde oss medlem på ebay så vi skulle kunna köpa skorna men nu e de ju bara att vänta på att dom ska skicka ett jäkla meddelande. För typ kanske 2 veckor sen skulle jag logga in på min e-post adress men fick ta o skicka en kod till en annan o det tog tills i lördag på att få den :O Så jaaa vi får nog vänta ganska länge värkar det som...
Har inte heller tagit bilder av kläderna för batteriet i kameran måste laddas o nej jag har inte orkat ladda det.
Imorgon blir det tjocka kläder o då blir klasshoodien fast jag inte hade planerat att ha den men jag e jätte förkyld o vill inte få feber till onsdag då jag ska till frissan!
Nu tror jag att jag ska gå o dö (intebokstavligt) ni får en bild som jag ska försöka få utprintat o sätta på mitt hälsokunskapshäfte!
 
 
jag blev nöjd över den :)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0