Fuck this addiction

Jag har blivit beroende av Fanta exotic, det kan jag erkänna.
Tror jag ska cykla iväg efter en till idag :)
I helgen ska jag till Jossas villa o ike kommer också med tror jag :D
Kommer komma hem på söndan elr måndan så kanske jag tidsinställer några inlägg åt er ^^
 
Ben & Jerry's skulle va gott också men det går ju förfään att dricka det innan man e hemma xD
Fick tröjjan btw. av en släkting som vi var o hälsade på då vi var på vår resa, KARARÖÖÖV hahahaha xD 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: MissNosebleed- En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

sv: Det tycker jag verkligen! :D
Kramar Louise Nosebleed!

2013-07-31 @ 14:00:49
URL: http://missnosebleed.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0