hatar beslutsångest

Jag e en sån person som får beslutsångest över vad som hellst, t.o.m vilka skor jag ska ta då jag bara ska till en kompis xD
Nu har jag beslutsångest igen men denhär gången e det över vilka tights som jag ska beställa ^^
 
Elr ska jag ta båda? hmmm ;)
 
Nu fick jag flashbacks från i lördags STURM UND DRAAAAAANG! :DDDDDD
Vill se dom igen någon gång också, jag tror jag kommer göra det eftersom att dom e från vasa så borde dom nog spela här flera gånger o då någon av dom gångerna ska dom få se mig igen :D xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Skeletten! Har dom andra och de blev helt konstiga efter tvätten samt de är fett dryga då man fastnar i banden hela tiden :(
Sv; Eller hur? :D Kramisar Carro

2013-07-29 @ 18:06:10
URL: http://quiethell.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0