I wanna grow old with youuuuu

Hejj! Hör på Dj Cammy - I wanna grow old with you, för att jag har den så jäkla mkt i huvudet xD hahaha
jag blev väckt av pappa idag typ halv 11 elr så va de halv 12?
Jag har suttit o försökt lära mig på Ps igen o har lärt mig domdär bas sakerna som kontrast o lyster o sånt o hur man får bakgrunden oskarp haha xD
I can show you, both some pics that you haven't seen and some pics that you've seen and why am I writing on english? I don't know, it's A MYS TER YYYY xDDD
 
 
Ikväll får nog alla akta sig för då e jag o ike ut o härjar! Eric Saade e ju vid Carpella så vi kommer typ va där elr i närheten o flumma som fään xD
När jag kommer hem e också en annan sak men det lutar nog mot då man igentligen ska sova *badass* HAHA nee xD men tidigt blir de iaf inte :)
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0