Något som ni kanske inte visste om mig

Det här är om vad jag tror på och mina upplevelser, det finns såklart dom som inte tror på sånthär men jag tycker det är jävligt intressant sååå ;)
 
stavade ett ord fel och orkar inte ändra xD
Höll på med en pendel (använde ett halsband som jag fick av min storebror i konfirmationspresent som pendel) och frågade lite saker elr okej 2 saker för att vara exakt o nejj jag tänker inte skriva ut frågorna här för dom är privata tyvärr ;)
Men utan att jag rörde min arm något utan bara hade den så stilla som möjligt så började den snurra jätte fort och stort åt höger (o det betyder jaaa ofc ;) ) så jag freakade ur kan man säga efter en liten stund o bara SHIEEEEEET  :DDDD
I'm just telling you this cuz I have done and seen some magical things ;)
Så nu vet ni det ^^
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0