Ödet!

Har suttit o tänkt att jag måste se Sturm und drang live igen o gissa vilka som ska spela på konstens natt?!
Svaret e Sturm und drang :DD Jag, ike o Jossa tänkte faktist att vi skulle åka det här året o faan vad glad jag e att vi bestämde oss för det! Jag är mållös kan jag säga för jag visste inte när jag skulle få se dom igen men så sa mamma för någon halv timme sen att dom skulle spela på konstens natt o jag bara : JEEEESSSSSSSS JAG MÅSTE BERÄTTA FÖR IKE O JOSSA!!! xD
Men fan vad braaaa ^^ 
Har varit halvdeprimerad idag så det här piggade upp :3 Vem de än är som gör såhär så måste jag fan buga o säga TACK SOM FAN! :DD Längtar tills konstens natt ^^ 
 
Oredigerad bild men who the fuck cares då jag ska se dom igen om bara någon vecka :DDDDDDDDDDDDD
Undra månne om jag får ta foto med André igen ;)
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Milina

Ditt hår är skit snyggt! :)

2013-07-29 @ 22:29:47
URL: http://nattstad.se/milina



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0