What a day!

Denhär dagen har också gått o det e redan torsdag xD
Först for vi till en skobutik o kollade på skor, sen till Ica maxi o köpa pringles o angry birds dricka, sen blev det GoKart o det var jätte kul men jag kom sist av alla o hela familjen mobbas lite med mig för dom tyckte att jag körde så sakta >_<
Sen for vi o "shoppa" igen o jag höll på att dö då jag kom in på H&M för mittiallt fanns det mkt snyggt där men det blev bara ett linne o en typ dipdye skjorta ^^ Sen for vi till Carlings o där blev det en baseball tröjja med en varg på framsidan o en måne på baksidan o stjärnorna gör hela tröjjan tycker jag!! :DD
Sen medans mamma o pappa var till systembolaget satt jag o brorsorna på en bänk o mittiallt kom ett fyllo o satte sig (läs ramlade) ner på bänken o knuffade mig lite smått o det stank öl över hela bänken, sen vinglade han iväg o föll rakt på några cyklar o det gjorde Jimmys dag o nog såg de roligt ut nu då man tänker efter xD HAHA
 
Saitns & Mortals Baseball
Orkar inte leta efter dom från H&M ska äta nuuu 
btw. Vilket sommarväder vi har :DD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0